Friday 24 August 2012

Bayangan Ilham : Nera , Akim , Ira & Ray


suke nye aku dengar lagu ni....ntah,,berangan lebih beb,,memandang kan aku dah kembali "SINGLE",, tu y ang suke dgr lagu ni kot..hehhe..tapi kdg2 solo ni best jgk..hahhaha..leh gatal lebih..tapi susah kot buat masa ni nk terima mana2 lelaki...jiwa dah tutup habis...mybe satu ketika nanti die akan bukak balik mcm 7 tahun yang lepas....pape pun aku xpernah henti2 berdoa dapta jodoh yang terbaik untuk aku...aku nak yang kaya ilmu, agama yang paling advance harta...dan bleh biimbing aku ke jalan yang betul kot,,,tp aku pun kena baiki diri aku sendiri..pape pun yok layan lagu ni..mesti touching dgr lagu ni...


Lirik lagu Bayangan Ilham : Nera , Akim , Ira & Ray
(Lagu Raya 2011) 

[AKIM]
Aku yg merinduimu dengan sepenuh jiwa
Hati ku kosong bila kau jauh menyepi
[RAY]
Tercari-cari serpihan indahnya cinta
[NERA]
Dalam keheningan mlm mengejar bayang ilham
Antara sedar dan dilamun igauan cinta
[IRA]
Airmata ku mengalir dalam kepasrahan
Oh…
[NERA] 
Demi cinta ku rentasi belantara
[AKIM] 
Yg membelenggu naluri hatiku
[IRA] 
Demi cinta ku selami samudera
[RAY]
Yg melemaskan hembusan nafasku

[RAMAI-RAMAI] 
Aku persembah seluruh ragaku
Walau hanya sedetik
Dapat bersama mu..

Ohhhhhhh....
ku persembahkan...
seluruh ragaku...

Demi cinta ku rentasi belantara
Yg membelenggu naluri hatiku
Demi cinta ku selami samudera
Yg melemaskan hembusan nafasku
Demi cinta ku rentasi belantara
Yg membelenggu naluri hatiku
Demi cinta ku selami samudera
Yg melemaskan hembusan nafasku
Aku persembah seluruh ragaku
Walau hanya sedetik
Dapat bersama mu..

No comments:

Post a Comment