Wednesday 8 August 2012

UcuK MAk Yong,,,

ni aku nak cerita kisah aku dpaat anak buah baru..kire 1st niece lah..alalololo..suke giler,,mana tak nye..dh lama xdgr suara baby nangis kat uma..1 Jun 2012 yg lepas adik aku bersalin...dpt baby girl...NUr SYaura,,,simple jerk nama die..SyaUra maknanye cantik...adik mmg ske nama tu b4 die kawin lagi..so skrg die dpt baby,,die letak kat nama anak die plak...excited masa nak tgu baby balik,,bile die smp uma..urm kena kiss lah kuat2 dgn Mak yong die (gelaran utk aku sebagai makcik y 1st)..
da org ckp muka die sma mcm aku kecik2 dlu...tp sebnarnye x...muka die sama dgn Abi die,,,cuma hidung die jerk ikut kite org..kemek jerk,,,biasa r jawa,,,hehehehhe,,,Mak tok r paling teruja nk mandi kan syaura,,,tp aku paling ske tgk die senyum sowg2,,tp kalu dah nangis..Ya Ampun,,,,mak ai,,leh kalah sore mak yong jerit....

P/S: pape pun cayang sgt kat Syaura....hope jadi insan y paling x ternilai satu hari nanti...urm,,raya tahun ni,,tambah r angpow tuk syaura,,,




SYAURA DAH 2 BULAN




1ST DAY SYAURA,,,,

No comments:

Post a Comment