Wednesday 15 August 2012

IFTAR 2012 DAN PERASMIAN WISMA RAG

salam ramadhan...
bertemu lagi kite yerk...
ni aku nk update sikit blog aku pasal..last week...my Boss da buat majlis IFTAR utk ramadhan kali ini..
fuh rasa nye penat bagai sih... ^_^
ye lah tahun lepas kakitangan ramai..kali ni mmg xramai kakitangan cuma sebelah tangan jer...
nak tak nak..kena r tolong menolong..selama seminggu before majlis bermula...
hai..rse mcm x nak tido...mana lagi nk buat plug...memandangkan pada tahun ni..bos aku buat sekali harung utk perasmian opis ni dan yang merasmikan nye Dato' Jailani (S/U kepada PM kite)..hehhehehe
aku kena siap kan hamper lagi tuk anak yatim,,,packing bag utk penerima sumbangan( org susah/fakir miskin)

dan untuk tahun ni juga aku dgn sue kena jaga bahagian pendaftran aiks naik pening kepala otak aku ni....hahai.....yer r dlu ramai miss RAG membantu...skrg aku dgn sue jer r staff paling lama...tp utk jaga bahagian pendaftaran mmg xda pengalaman..dlu aku jgk y jaga tapi..aku jaga 20 minit jerk..sbb ramai sgt y jaga..dlu aku jadi runner bagi makanan kat kanak buta (OKU)

tapi kali ni bos jemput 3 buah sekolah kanak2 OKU..terharu jgk aku tgk semangat die orng...itu belum tgk die baca Yasin...lagi lancar dr kite y celik pelihatan ni,,,so,,kadang2 best jgk sekurang2nye..ada jgk rse dlm hati ni..dgn nikmat yang bagi pinjam utk seketika ni...

 ni die MY big BOs..yang TU lAk My lAdy Bos (yang byk ajar aku tentang event)



 yes za....ni Dato' Jailani tgh Sign..reben Marker tu handmade from me...kelakar kan?? xkreatif lah kite...

 aku dgn sue..cehwahh control jerk duk kat depan...ye r 1st tetamu dtg tgk muka kami di meja pendaftaran..


 ni antara sumbangan y kami dah packing tapi hamper yang aku buat tu tak da lak pict nye...hehhehe


 yesza ini lah kejadian di meja VIP....fuh...siang lagi time ni...


 ni aku dgn bos-bos pat aku kje...yg 2 org lagi tu designer dan receptionist pat aku keje....



ni die kami selepas majlis...time ni dah muke penat giler..tp still leh senyum lagi..sweet tak kami.???

ok lah,,,ni da r sikit banyak gambar2 yang aku ada...x dapat nak amik banyak2..sbb busy sgt....dgn die nye tetamu lebih kurang 1500org..hai...ye r kalu kenduri kawin xrse sgt..ni dtg sekali harung mahu aku x binggung tambah blur..hehhehhe

No comments:

Post a Comment