Wednesday 15 August 2012

SteamBOAt Di MK GArden

semalam petang..aku dgn kawan2 aku..planning buka kat MK GARDEn...accly ni 1st time aku dtg sini..
MK GARDEN ni terletak di jalan tebrau..bersebelahan dgn THE STORE PANDAN,,and berdepan dgn SMART PANDAN...
plan last week..tp msa sgt pack...dgn mcm2 aktiviti aku kena joint...tp smlm adalh hari y last choice aku dgn kawan2 aku decide...kalu xdatang jgk..mati r kena bambu kaw2...hehhehe,,(memmandangkan mulut kawan2 laser)
MKN garden ni kedai makanan jenis steamboat...fav aku r...dan ia pun adalah buffet...satu kepala muraj jerk...rm20 makan r smp muntah..tp kena janji r u all kena habiskan makanan y u all dah masuk yerk..x baik membazir katanye..."HARGAI SETIAP MAKANAN YANG KAMU AMBIL" itu di signboard y ditulis..
aku semalam makan ketam jerk..ketam banyak2...hehhehe..udang sure r mmg byk jgk aku amik..mahu x giler udang tu hidup2..siap melompat2 time aku ambik.. marvelous..x rugi r mkn kt situ..hehhehehe




 ini lah die MK GARDEN y aku sebut tu...sedap wei..hehheeh

No comments:

Post a Comment