Friday 31 August 2012

Si LEmang PEriUk kErA

tiba2 aku teringat pasal periuk kera,,,nak cerita sikit pasal juadah masa hari raya yang aku rasa agak pelik..hihhi
aku g uma jiran aku masa raya pertama makan lemang periuk kera,,nmpk pelik...
hodoh pun da jgk..die agak gemuk..tapi rase nyummy...sedap sgt2,,,dgn rasa lemak santan tu..terpesona aku...tu lah org cakap...x kenal maka x cinta..hehehhehe...al maklum r,,,mula2 tgk aku dah cuak..memndang kan periuk kera ni hidup meliar dadalm hutan..rupenye...walau pun ia kelihatan agak2 pelik..tapi rase nye nyummy....aku suke sangat meh....dan sekian kali nye..tekak aku rase nk makan lagi lemang periuk kera tu..siap aku gtahu pakcik jiran uma aku.."kalu nk buat ajak ALONG (bahasa penganti diri aku) g cari periuk kera ek?" hehehhehhe..ok jerk setakat masuk hutan ..siap offer kalu nak ajak bg hutan tebal2 sikit aku lagi lah on..adventure katanya..hehheheh......

ni dia periuk nye...pelik kan...tapi pict ni aku amik kat google..hihihi

No comments:

Post a Comment