Wednesday 1 August 2012

sI BaJu rAya...

2 hari lepas..pas buka pose...aku cepat2 siap2 nk kuar g cari baju raya..ye lah memandangkan lafi 2 minggu jerk nk raya...aku takut r baju raya aku nak dah habis..time tu ajak kawan lama aku time kecik2 tamankan aku,,, Hery a.ka DAMAK..hehhe..punyer r duk pusing2 sume soping komplek aku duk usha baju..tp xda satu [un yang aku berkenan...sbb trend skrg aku tgk byk sgt baju berbatu2..bling2x sangat plak tu..
to dlm byk2 kedai aku da jumpe satu baju y aku nak..aku try r...pergh sekali aku tgk kat cermin x ubah...sebijik2 aku dah mcm Saloma..sbb baju tu pun ala2 org dlu..tp tu r design y aku pernah sketch dlu...tp kesian aku pakai xkena lah plak..sadis sgt....tp aku nampak satu baju die sgt simple..baju kurung cotton..tp die simple..mmg r da batu2 tu..tp ok lah..kaler hitam..ok r kot...tiba2 smlm aku berjalan2 lagi..oh no...lg banyak aku nampak cantik2....sgt2 suke...ni yang aku nk kena rajin buat kuih raya tuk jual..ye r nk beli baju raya nye pasal r ni....ni aku nk syer sikit baju y trend utk raya skrg..tp pd aku,,acctly raya kite biar lah alah kadar jerk...sbb kat luar tu ramai lg y ssh...betul x???




ini adlah rekaan rizalman dgn kerjasama TESCO



ni pun sama kalu nk yang mcmni cari jerk kat TESCO..kelas ko jah,,,baju RIZALMAN tu..


ini lah baju y aku cakap aku suke..tp rekaan dan kaler tu len r...ni rekan Jovian Mandagie...santek2...

No comments:

Post a Comment